Sjuk?!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Jag vill inte bli sjuk, jag har inte tid att vara sjuk just nu. Men sånt är livet så där vid lunch tar jag och sticker hem för jag pallar inte att sitta i skolan med en hals som gör ont och att jag känner mig seg som bara den. Det kanske är bäst att åka hemåt mot Ljungaverk så att jag får bli ompysslad (y) det kan alltid vara härligt + att jag kan umgås med syster hur mycket jag vill för hon har också ont i halsen, snacka om skumt att dom flesta har blivit det just nu, allt har gått så fort :o vilket skit!

Aja det finns väl något plus med det hela. Jag kan ju kolla The last song som jag har velat se och så kan jag läsa till kapitel 8 i engelska romanen fast det skulle vara klart idag men jag har inte haft tid i helg och ni vet ju varför.

Så idag när jag vaknade för skolan kände jag bara att jag ville somna om men icke då! Jag skulle till skolan men eftersom att Martin skulle åka hemåt idag så erbjöd han mig och Thimmy skjuts till skolan. Det tråkiga är att tiden gick så fort och att han redan är påväg hem, rätt trist men så är det, han kanske kommer fler gånger och hälsar på, får hoppas på det. :)

Men nu ska vi snart in i black box så har glider inlägget mot sitt slut :) pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0