SandraSandra, Sandra!

That's me, fucking awesome! ;)

Hemma hos min mamma utan mamma, det är det som gäller! Nej men när jag väl åker och hälsar på morsan på veckorna så är hon inte hemma, suck eller? Rätt trist ändå men hon är ju som hon är ibland och tur att jag inte är morsa på ett bra tag, hade aldrig orkat med allt som hon gör :) Glad att hon är min mamma och ingen annans, haha suckers! Hojja, det är överdrivet att skryta om en av sina familjemedlemmar när alla fattar att det är jag som är bäst här ;)

Idag har inte så mycket speciellt hänt. Jag har varit i skolan och haft lektioner som vanligt. Jag har tillochmed börjat med bild uppgiften och jag ska måla av Maja, stackarn, men jag har varnat henne för jag är inte den bästa på att måla och jag fattar inte hur jag kunde få VG i bild när jag ritade streckgubbar, haha.


Så kunde dom se ut om jag verkligen ansträngde mig. Jag vet att jag var duktig :)

Snart om någon timme börjar scrubs, vilken lycka! Älskar verkligen den serien men Thimmy säger att den kommer att bli sämre och att alla dom bästa försvinner och det får inte ske! :o Scrubs ska fortsätta vara den bästa serien ever!


Gå inte och förlora tronen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0