Sandras miniparty hos Folke

Lurade! Jag kommer att dra hem till min kära mor och käka kebab mitt i natten, visst lät det som en prima idé ;) Nä men blev grymt sugen på det och så ska jag ta och baka imorn innan jag åker hem tror jag :) På tal om att baka, ska ta och baka här någon dag och ta med till skolan, alltså till fredagen för det är alltid så mysigt att umgås med klassen och fika! :)

Det finns ingenting att göra och mitt tåg går först om några timmar, suck! Jag vill hitta på något så jag ska ta och höra med några stycken om vad dom gör och så kan jag dra ihop ett gäng som hittar på något att göra, lätt rätt roligt :) men får se om det blir av. Har också lust att ta och sova, är rätt trött så jag ska nog ta och kolla upp tiden till tåget och sedan ställe klockan och lägga mig ner för att kolla scrubs ett tag :) Perfekt, det gör jag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0