så yes!

Om inte annat så är det helg snart och ihelg, händer det något speciellt? :) Jajuste, jag ska kanske umgås med Emil på lördag men jag ser ju hur det blir med den saken. Annars sticker jag mest troligen till morsan OM jag inte får något bättre för mig :) Har som sagt börja umgås allt mer med mina klasskompisar och det är hur skönt som helst att kunna slå en pling och i andra sekunden umgås med någon, me like!

GOD DAMN YOU'RE BEAUTIFUL! 

Idag har jag varit underbart lycklig och varför vet jag inte, underbara dag helt enkelt! :D Hade sovmorgon till 12 idag och det var härligt men ändå inte så för min brorsa kom och väckte mig och jag slapp åka buss + att skoldagen var jävligt chill! En lektion och det var musik, åh gud jag älskar det verkligen! 

Efter skolan drog ett gäng till stan och spökade och hade det roligt, som vanligt ;) Efter det drog jag hem, fixade käka, kollade scrubs, duschade och nu sitter jag här, Häligt!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0