Planer för idag

Måste ladda ner en film som dom i skolan kollar på typ nu bara för att vi ska ha läst boken, sett filmen innan vi gör ett prov på det hela och jag tror inte jag har något annat tillfälle att se den filmen i skolan så jag får väl ladda hem den. Kan vara bättre än att bara sitta och glo på Mtv hela dagen ifall jag kollar på tv.

Sova blir det säkert att göra för det är det man gör när man är sjuk, yay, not.

Måste iallafall sätta mig på moppen och hämta Sara ifrån fritids där efter 3 någongång, får se när Josefin kommer hem. Sedan blir det säkert inget att göra förrän morsan kommer hem men yes! Rolig dag för en sjukling, nej! Vill ändå kunna göra roliga saker fast jag är sjuk men inte ska jag har tillgång till det, vilket skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0