Jag tycker till

En film jag såg igår var Vampires suck. Jag säger bara "ovärd att se". Den var inte ett dugg bra, lite skratt men dom hade kunnat göra den bättre. Dom som har sett den på bio borde nästa få tillbaa pengarna fast egntligen får dom skylla sig själv.

Visst, det finns säkert någon som tycker att denna film är bra men jag kan ju tycka såhär bara för att jag gillar dom riktiga filmerna skarpt! Nä så tummen ner för denna och dom som vet om att dom har samma smak på filmer som mig vet nu att det är helt ovärt att slösa pengar på den. Själv kollade jag den på datan hemma och det var ju tur det.



Tack vare Emma Eriksson (Christians syrra, för er som inte visste det) ska jag köpa böckerna, hon säger att dom är bra fast hon läser den egenlska versionen och jag som inte läser böcker alls ska ha dom på svenska för annars lär dom bara ligga och samla damm, vet inte men det känns mer ovärt att köpa en bok på engelska när jag inte ens läser boken ifrån skolan, haha :) Sedan när jag har böckerna så har jag en del saker att göra på dagarna här i min lägenhet i Sundsvall (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0