inte okej...

... att ha ont i halsen! Känns lite sjukt när det bara är på höger sida av halsen jag har ont, uppsvullen och sånt shit. Kan knappt käka, dricka och sånt utan att det gör ont, vilket skit! Så imorn ska jag kolla upp det i skolan och hoppas på något i stilen med; "det kommer att gå över om några dagar" det hade varit skönt att höra.

Annars i skolan idag har detta hänt;
Dagen började med eos (estetiskorentering). Först satt vi och lyssna på Gunilla men jag hajjade inte så värst mycket för jag satt och halv sov genom just den delen av lektionen. Sedan skulle vi göra en teater som skulle handla om en familj som skulle åka till fotografen. Vi var 5 eller 6 olika grupper som skulle spela upp om samma sak fast scenerna blev totalt olika så det var rätt roligt att kolla på alla, borde ha filmat så att ni hade fått se och fått ett gott skratt :) Den gången jag, Sanna, Thimmy, Hanna och Angelica skulle spela upp vårsan så fick jag spela "emo-girl" ledsen och rädd för farsan Adolf (Thimmy). Det roligaste jag upplevde ifrån den scenen var nog att jag spelar raka motsatsen ifrån mitt vanliga jag så det var lite svårt att komma in i rollen eftersom att jag är en person som gärna skrattar åt saker istället för att verka deppig och klä mig i svart för att jag mår dålig, ni fattar principen med det hela iallfall. Annars är jag icke emo.


FAT NO!

Happy person, yes!


Men nu fick jag lust med en jätte speciell sak så nu ska jag ta och fixa det, yay! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0