Idag händer det!

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! :D

Snart börjat Martin rulla mot Sundsvall och jag längtar som vanligt ;) Så efter skolan är det beräknat att han ska komma och det är ju bara några få timmar kvar. Allt detta kommer att bli veckans mest älskvärda tidpunkter!

Får se vad som händer idag, vi kanske åker förbi morsan en sväng så att min lillebror får träffa Martin som han har velat göra hela vecka, haha gullig kille den där Jimmy :)


Gammal bild men sååå söt!

Det är en del saker jag måste fixa innan jag ska dra till skolan, måste nämligen plocka undan lite grann så att Martin inte tror att jag bor i en svinstia, nä men så illa är det faktiskt inte :)

Älskar helger, dom är så underbart skönt men alldeles för korta, vilket skit! :O

Åh! Idag ska jag använda min älskade kavaj och fixa frilla lite grann har jag tänkt så; vitt linne+svarta leggings+svart kavaj+ hårnålar = det perfect match today ;)

Idag ska jag ner till statshuset eller vi min klass ska mötas vid en staty utanför och sedan gå in och jag hoppas att det blir skoj för jag vill verkligen inte sitta still, det är så tråååkigt! Jag vill ha action! Det hade varit något :)


Jag vill se Remember me för jag hann aldrig se klart den så det ska jag nog ta och göra med Martin och kolla Last song också, morsan och dom säger att den är bra så det är bara att passa på medan jag har en filmkompis :)

Men nu blir det att fixa det sista och sedan gå, hare bäst, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0