hemliga bruden

Snart blir det, snart gäller det och jag gillar att umgås med Rebecka.

Vi ska snart dra och vara med Robin i think, det kan ju vara roligt, älskar att träffa nytt folk! :D

Ååååh, jag längtar såå till en underbar grej men ni kommer inte få reda på någonting än så synd för er ;) jag har börjat bli en väldigt hemlighetsfull person, ojoj det är så roligt att vara det ibland och dom enda personerna som lider av det är dom i min omgivning och ni som läser min blogg, vem vet, det kanske är någon i skåne som läser, det vet man aldrig men det är roligt iallafall :D

Jag ska skaffa mig en båt! Bara för att det är coolt + att jag kan ta med någon jorden runt, det hade varit nice och nu känner jag att jag är väldig fjantig men that's life! :D och ni gillar det! Det där påminde mig lite grann om Christian och mig när jag fjantade mig och så fick man höra dom orden, haha, jag att vara mig själv ibland! :)

Med denna godingen!

bilden är det nya inne!

Men nu ska jag ta och ha ännu roligare, puuuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0