hatar min högra halva

Av ansiktet. Snacka om att det gör ont i halsen, örat och kinden på högersida, helt sjukt! Var och kolla upp det på vårdcentarlen idag och hon sa att det var halsböld så jag ska käka antibiotika i 10 dagar, 3 per dag men yes!

Men dagen idag har varit rolig i skolan för att vi fick "leka" med en systemkamera och åh vad jag vill ha en! :) Jag, Maja och Thimmy var ett "team" jag var fotograf som mest och Maja var min fd:are (företrädare) medan Thimmy var personen som var mest i fokus, även jag var en av dom som blev fotad mest och Maja påstod att hon inte gillade att vara med på bild men några bilder fick jag på henne, mohaha! ;) Vi skulle välja en var och som vi ska jobba med till nästa tillfälle vi har foto, och det blir säkert roligt :)

Sedan blev det teater som heter "brorsan". Den var rätt roligt så det var ju bra. Sedan drog jag till vårdcentralen och läste ett kapitel i engelska boken sedan blev jag undersökt. Efter det drog jag hem och hämtade lite kläder för jag ska sova hos morsan idag för att jag har sovmorgon (y) och nyss har jag knarkat lite tabletter så jag ska väl ta och lägga mig och sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0