good night

Sista för kvällen :)

Känner att dagarna går rätt fort men det är ju några plus med det och det är ju bara bra (y) Imorn blir det nog en toppen dag, precis som helgen kommer bli :) Ni vet ju vart jag ska.

Tror jag ska ta en dusch nu, det känns som att det var ett tag sen fast det inte är så. Fettet i mitt hår kan man nästan använda till kullagret, yeah, not. Nä men en dusch och sedan blir det sängen fast innan det ska jag knarka halstabletter, hostmedicin och huvudvärkstabletter (y) jag tänker bli så frisk som möjligt till imorn då Sandras stora äventyr starta :)

Hinner nog skriva något inlägg innan avresan och säkert några där borta, ska verkligen försöka fixa några smsbloggningar också, promise! Aah men godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0