Fixat på bloggen

En ny header, det är inte dåligt ;) Hade ändå inget bättre för mig men den är inte riktigt klar än men jag orkar inge mer för nu ska jag duscha och sedan kolla några avsnitt av scrubs och efter det ska jag sova så att jag kan kliva upp och vara utvilad för en gångs skull :)

Sedan har några fler länkar trillat in på bloggen dels Emma Eriksson, syrrans (Josefin) och Angelica i klassen, bra va? ;) Kan vara bra för er som gillar att läsa bloggar och inte orkar gå in på bloglovin eller något sånt när ni ändå är inne på min blogg, smart kallar jag det!

Slänger in ett inlägg innan jag går och lägger mig, puss!

Kommentarer
Postat av: Syrran!

FAAAN! vad snygg den vart!

Nu får du fan göra en snygg till mig också! :D<3

2010-09-15 @ 14:59:22
URL: http://josefiinheelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0