Det är illa

Måste börja skärpa mig nu! Kan inte ta ett break ifrån bloggen, det är inte mig helt enkelt men det är svårt att uppdatera er bär jag inte är hemma på dagarna och smsblogga är inte det roligaste -.- Så från och med idag lovar jag er att jag ska blogga liiiite mer än vad dom sista dagarna.

Om jag vill ha fler läsare så är inte detta en bra sak direkt, men alla har sina nedgångar. Men nu har jag lovat er en sak så ni ser ju ifall det blir en bättring på den fronten :)

FAST...

... enligt denna person verkar det som att blogga inte ska vara min grej. ÄSCH, Den personen har sååå fel! Jag bloggar inte bara för att jag har ångest och för att jag är arg, hallå?! Idag har jag varit en av världens lyckligste personer UTAN att jag blev tillsammans med någon urgullig kille. Se, se! Så fel!

Tare lugnt, jag kommer inte att sluta blogga bara för att en person som tror sig vara "lycklig" skriver detta, för i don't care!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0