BÖRJAN PÅ NÅGOT ALLVARLIGT

Imorn blir det kanske mer spinning, måste höra med Kajsa och Maja. Bara mina träningspolare! ;) För den delen, jag har stora funderingar och då menar jag verkligen ENORMA! Jag tror jag ska sluta festa och dricka så mycket som jag har gjort i ett bra tag, eller ja inte sen jag flyttade hit. Men jag ska nog satsa på träningen på allvar nu. Folk som verkligen känner mig, deras tanke måste vara i stilen med; WHAT THE FUCK?! Men jag ska ta och tänka på det riktigt rejält för det är ingen idé att supa och träna, då blir det ändå plus, minus, noll och jag vill inte stanna i mitten liksom.

Träna + äta smart = bra!

Dricka + träna = shit the same!

Jag väljer hellre det bättre valet än bara skit men det är mså jäkla roligt att festa, fuck vilken funderare jag måste dra nu! Och varje gång jag drar till Kiruna så lär jag vilja dra på fest och om några år är jag 18, men om jag iallafall börjar så har jag en början iallafall, aaaah! Jag vet inte!





YEAH!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0