vill också!

Äntligen klar med det där arbetet till eos. Lite väl less att hålla på att skriva ett brev ifrån min roll som rik och även göra en kladd på kläder till det årtalet, med lite färg och klänning, yay, så Sandra style! Uurk, dislike gammeldags..

Nu har min mamma åkt iväg, buhu! Nä men det ska bli värsting party hemma hos morsan! ;) Skämt åt sido. Om inte annat så lär resten av veckan bli rätt så jobbigt för att jag måste kliva upp värsting tidigt, klä på syskonen och det och skicka iväg dom med Ammi, sedan gå till tåget för att åka in mot Sundsvall för att vara duktig i skolan. Efter skolan måste jag hem till morsan för att jag ska vara barnvakt och så ser resten av veckan ut. Kommer att bli så less! Men jag kirrar det, till helgen får jag nog sova ut, förhoppningsvis.

En sak som är fusk och det är att Folke ska åka till Italien imorn och sedan till England en sväng och jag är inte alls lite avundsjuk på honom! Vissa har då det bra.





När jag blir rik så ska jag dra till New York och det är något som är säkert! Min största dröm, ever!


Snart är jag också en av dom som har besökt platsen! :)

Kommentarer
Postat av: Volker

Hata mig inte för att jag är bäst ;D

Saknar dig Sandra D:

2010-10-07 @ 22:44:09
Postat av: syster.

När ska du åka dit? :o

2010-10-09 @ 03:07:24
URL: http://josefiinheelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0