typ visst

Glad men irriterad, men yes!

Glad att jag äntligen blev bra på bilderna som är ifrån skolan, brukar aldrig tycka att jag ser bra ut på dom bilderna men nu blev jag riktigt nöjd :) Fick till och med ett leende, toppen (y)

Sedan att jag är irriterad är ingenting för er, så synd för dig!

Sedan är jag glad för att jag slipper sjukhuset nu och att det var sista gången idag :) Skönt om inte annat!

En annan sak som är mindre bra är att jag måste kliva upp 6 imorn för att hinna med tåget halv 7 och så måste jag hem för jag pallar inte sitta på stan i typ en timme, så då kan jag dra hem och fixa mig (y) Och det blev såhär för att jag kollade på desperate housewives hemma hos mamma och så hann jag inte till tåget, men skirt samma :)



I HAD TO MAKE A CHOICE THAT WAS NOT MINE,
I HADE TO SAY GOODBYE FOR THE LAST TIME
I'LL STILL LOVE YOU THE SAME


jag saknar dig grabben,
ett ord igår var den enda som behövdes.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0