trevlans!

Nu har Folke precis åkt hem på sin lilla röd cykel som är sååå FUL! :D Ändrade planer blev det om inte annat för ifrån början skulle jag åka hem till honom men eftersom att hans morsa kom hem så fick vi ändra på den idéen och så fick han komma hem till mig :) Haha fy tusan vad roligt jag har haft medan han får sina perversa tankar upp i huvudet, SOM VANLIGT, suck! Blir så less på dig ;) Haha okejdå, det är mitt fel att han blev äcklad för det första att jag snackade om att han och en annan kille skulle vara med i en film som jag skulle filma och jag tror nog att dom flesta fattar vad jag menar x) Jag hade iallafall roligt för jag hade så stora planer på det och ni skulle ha sett hans miner, så jäkla roliga och helst när han skulle säga något tillbaka men jag kan då säga att det gick sämre för honom haha. Älskar dig iallafall vännen :')

Men imorn blir det att dissa honom för då är det min speciella "DISSA-FOLKE DAGEN" jag kom på den alldeles själv, klyftigt va? ;) Så imorn ska jag genomföra det hela och så ser vi vem som får ett utbrott först :D kommer att bli sååå roligt!

En annan sak som är mindre roligt är att jag ska till sjukhuset för tredje och förhoppningsvis sista gången imorn klockan 2, så jag måste sticka ifrån skolan redan vid 1 så att jag hinner med allt. Hatar allt som dom ska stoppa in i min käft :s

Aja men nu är det dags för mig att göra mig i ordning för sängen så att jag kan somna tidigare än 12 iallafall :)



ooh it's somethin' about
Just somethin about the way he move
I cant figure it out
there's somethin about him
I like the way you make me smile


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0