Tjoolahopp!

Yeah rix fm på radion just nu! Det är FETT! ;)

Måste verkligen ta och fixa en super viktig grej så att jag slipper den svåra vägen, det underlättar en hel del. Och det är dags att börja fixa det för det är endast 12 dagar kvar, yes! :D LÄNGTAR!

Imorn blir det nog att åka hem med lillkissen som inte har fått något namn än. Måste även köpa saker till den men det tror jag att jag gör här i Ljunga eller i Hussborg alltså så måste jag till Annikas hund och katt center (y)

Till alla som er som inte valde Skvadern som skola när ni skulle välja Skvadern, snacka om att ni gjorde bort er! Det är lugnt den bästa skolan, iallafall inriktningen estet. Vi har det jätte trevligt tillochmed med ES3 och nästa vecka ska vi hitta på värsting grejen och mot ES3 och så hoppas jag att Thomas "bubben" Häggström går med på en super rolig sak :D (berättar mer om det som kan hända på Skvadern mellan ES1 och ES3. Jag lovar att ni är besvikna att ni valde ett annat gymnasium så PUSS på dig min älskade skola!

ÅH! Jag kom på värsta idéen som jag ska ta upp i skolan som vi kanske kan fixa i skolan på fredag nästa vecka :D Vi ska nämligen vara utklädda för att det är halloween grej på skolan så då kan vi ta en bild och så kan jag fixa in den på bloggen, det kommer att bli super! :D Måste ju bara ha en bild på oss alla underbara människor!

Men nu ska jag ta det lugnt med familjen och käka mitt godis :)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0