so far away

när ni läser detta så sitter jag redan på tåget påväg ut på mitt nya äventyr med den älskade! :)

Jag har längtat efter denna dag ska komma men ännu bättre blir det imorn! :D läääängtar stort! :D :D

Men det är bara en dag kvar och det går snabbt om man har sällskap och det är något jag har :) vilken lycka! + att jag har laddat upp med filmer (y)

Än vet jag inte om jag slipper några jobbiga personer men jag hoppas att jag slipper såna idioter! Dom är aldrig trevliga eller roliga ;s Det är även tur att jag gjorde mina "läxor" innan jag lämnade Sundsvall för jag hade aldrig pallat plugga här på tåget, gillar inte att åka tåg för den delen, hoppas på ett slut snart!

Men nu blir det nog inga fler inlägg för jag har inget internet på the train

PUSS!


JAG ÄLSKAR ZEBROR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0