SNART SÅ JÄVLAR!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D :D det är inte alls många dagar kvar och jag kände att allt belv bara extra bra bara för att när jag satt på bussen påväg hem till mig så lyssnade jag på Here without you - 3 Doors down och jag fick världens smile och tanken slog mig, snart får jag äntligen träffa honom igen! LÄNGTAR STORT!

YOU ROCK MY WORLD!

Rätt skönt att få komma hem och ta det lugnt och veta om att jag kan ta det lugnt fast jag måste börja städa, packa och kolla igenom det som kommer på engelskan som vi ska ha "prov" på tisdag nu i veckan. Men jag ska iallafall ta och fixa en packlista och städa lite smått så att jag slipper ta tag i det senare i veckan innan jag drar, det kan ju bli lite kort om tid ;)

SSÅÅÅÅ OVANLIGT GLAD! :D
det är ashärligt!



Men nu ska jag börja med att vara duktig så att jag slipper ta det sent på natten (y)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0