She will be loved

Jag vill! ;)

Nä men idag har dagen varit smått stressad, åtminstone så tycker jag det. Jag har gjort all matte så att jag skulle slippa ta med det på min resa + att jag skrev klar min utvärdering till eos och det var rätt så jobbigt :s hoppas att jag slipper en sån där jobbig sak, vill verkligen aldrig göra om det!

Idag hade jag utvecklingssamtal och jag fick bara höra bra saker och det kändes skönt att veta :) Medan jag och morsan satt inne i T8 och snackade med Gunilla så tog Folke hand om syskon + dom andra som satt där inne :D haha lite ironiskt. + att dom hade krig som hade krig med Kajsa om jag hörde rätt xD

Sedan har mamma städat lite grann i min lägenhet medan jag packade klart det sista och sedan for vi och handlade till resan :) Vi for även och handlade till syskonen, lite hårfärg i blå, grön, rosa och glitter, dom kommer att bli jätte smeeexiga ;)

Men nu ska jag ta och fixa filmer och det innan resan så hare!

PUSS!


jag ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0