Oövervinnlig!

Har precis vaknat upp ifrån min "femma" fyhelvete vad skönt det var! Satt och gjorde mitt hem prov som vilken flicka som helst och sedan blev jag dödstrött så jag slog på Mtv på åg volym och sedan la jag mig på soffan, shiiet vad skönt det var och helst när man har sin sötnos att mysa med, älskar min Mayday!






JAAAAAG ÄLSKAR DIG!

Snart kommer min mamma förbi för att kolla till Mayday och mig förstås men typ direkt efter det så måste jag dra ner mo stan för jag ska nämligen gå in i min roll för stenstadsdagarna och jag och typ 5 andra ställde upp för att göra det idag på efter middagen, kan ju vara roligt men förhoppningsvis så är det inte lika kallt som det var i morse, brr, måste ta och klä på mig mer imorn! Och jag tänker inte ta bort mina piercingar för jäkla vad ont det gör att ta bort den i läppen hela tiden, det är ju inte direkt bra heller :s

Måste även göra klart min hemprov så jag fortsätter med det när jag kommer hem där vid 7 så att jag kan bli klar med den någongång och jag måste hinna innan fredag men det är väl lugnt tänker ni, men jag kan då lugnt meddela att det inte är lugnt! För jag vill verkligen få ett bra betyg på detta så ingenting får fattas! Sandra the perfect girl! ;)

Nä men nu måste jag börja fixa mig inför det där nere på stan så hare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0