nedräkningen är startad

YEEEEEAH! Nu är det mindre än 25 dagar kvar tills något roligt händer. Mer exakt så är det om 22 dagar, längtar stort! Men ni mina kära läsare får tyvärr inte veta vad som händer om exakt 22 dagar, hihi :D Jag och en polare har kommit på en jätte nice idé och jag vet om att det är fler som kommer att gilla det stort!

Och på tal om dagar så är det onsdag imorn, den 6 oktober. Vet ni vad som händer då? ;) Om inte så kan jag säga att det är Jeny och Jennifer som har namnsdag imorn och jag heter ju Jenny Sandra Nikoline Hedlund Hjortborg så det är bara att skicka ett sms eller på något annat sätt meddela mig ett litet grattis! :)

OCH

På tal om namnsdagar så är det min lillebror som har namnsdag idag. Så GRATTIS JIMMY på din namnsdag, massa pussar och kramar till dig grabben!


Sötaste grabben på jorden!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0