Miiiha, suck!

Det första som möter upp mig när jag kommer hem är min katt som sitter och mjauar, lite irriterande men ändå rätt sött, fast han slutade inte i första taget men det är väl så när han får sitta hemma alldeles ensam, han saknade mig :) Söt kille! Och nu ligger han och sover bakom mig.

Hmm, den 18 oktober och vad händer idag?
Jo jag ska nämligen bara vara hemma och ta det lugnt med min Mayday för jag orkar inte göra något och det finns 2 skäl till varför, 1. jag är trött och det andra skälet får ni inte reda på, suckers! ;)

Idag som sista lektion hade vi ett prov i kondition i idrotten och jag är verkligen så lack! Det ska vara praktiskt när det gäller idrott och inget skrifligt prov, AARGH! Och mer än halvs klassen visste ingenting om det och jag var en av dom som inte hade pluggat men jag tror att jag klarar det iallafall, det var rätt lätta frågor som tur var (y) :)

 +  = HELT FEL!

Folke kom förbi en sväng för att han ville ha en kram. Haha rätt lustig kille ändå men jag gillar hans sätt som person :)

Och nu blir det att skriva av sig lite i den andra blogg

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0