KIRUNA!

snacka om att det har varit en seg dag idag! Kom fram och typ blev blöt om fötterna :o gillar Sundsvall mycket bättre med att det inte är någon snö där, än!

Sedan har jag och Rebecka hunnit vara på hjampis och hälsat på med det var inge vidare ös där så vi drog, fast det var många som blev förvånade över att vi var i Kiruna utan ens ha sagt något, nice! Sedan drog vi till um en sväng och frågade lite frågor (y) sedan drog vi på stan och jag köpte en sak till min outfit så nu är den fullbordar! :D Bilder lär komma senare.

Sedan fikade vi också och sedan så drog vi och letade vit färg med hittade ingen, skit stad! som vanligt.. Eftersom att vi inte hittade någon färg så drog jag till Christian eftersom att han ska åka bort ifrån mig, fuck! Men aja, jag har mina andra vänner <3! Fast det är inge vidare ös här heller men jag få åtminstone umgås (y)

Efter det har så drar då jag till Rebecka och umgås med henne! Det kommer nog bli roligt och vi kommer att vara ensamma från imorn i hennes morfar och mormors lägenhet och det är ju rätt så skönt :) Får se om det blir att sova där istället för hos Ch som svek mig och snart drar, inte kul! Jag som hade hoppas på en mysig tid med honom och så sticker han iväg för att supa :o Tss! Och jag kommer kanske inte kunna träffa honom under hela lovet.. Misslyckat.se!

Aja men nu har han käkat klart så jag ska ta och vara social med honom innan han och jag drar åt varsitt håll :( :) så hare!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0