KAKKALAS!

Snart är det dags att bege sig mot staden för att möta upp alla andra som ska till Kajsa och fika, hoppas på gott fika :D

Annars kom jag precis hem ifrån skolan, stannade kvar typ en timme för att jag, Kajsa och Maja hade ett spinning pass (vi är så duktiga!) Direkt efter ett gympa pass, så jäkla skönt! Älskar verkligen att träna, spelar ingen roll vad det är, älskar det bara! :) Aja, jag gick hem för att jag skulle duscha och fixa mig och nu har jag duschat så nu ska jag ta och fixa mig lite fort bara och sedan är jag ready to go när Kajsa hör av sig. Älskar även att umgås med folket i klassen, dom är så söta! <3


Min lilla Destiny mår bättre, åh lyckan för idag är gjord!
Har nästan lust att åka hem till morsan för att mysa med henne men jag vet om att det bara är jobbigt att åka hem där vid 11 på kvällen och så är det jobbigt att kliva upp där vid 6 på morgon också. Det räcker att jag ska göra det imorn(kanske), onsdag, torsdag och fredag. Morsan ska nämligen till Kiruna på begravning (trist!) så jag ska vara barnvakt åt syskonen och jag måste sova där.

Bara för att jag kanske sover hos morsan imorn är för att DESPERATE HOUSEWIVES börjar imorn, vilken lycka :)


Så jäkla bra!

Och det kanske finns ett plus med att sov hos morsan imorn för hon ska nämligen till stan imorn (?) om jag kommer ihåg rätt, måste snacka med henne :)

Men nu måste jag göra i ordning mig inför kakkalaset! :D

MUMS! och perfekt efter ett tränings pass (y)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: T...igen.

Skönt att läsa att D är bättre! :-)

2010-10-05 @ 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0