Just the way you are

Nu sitter jag hemma hos morsan, orkade inte ta tåget som gick för några minuter sedan för att jag hade inte fixat i ordning någonting så jag valde att ta 22.11 tåget istället :)

Imorn blir det att packa, städa och fixa smått hemma så att jag är redo att ta med mig mina saker och sätta mig på tåget påväg mot min hemliga destination ;) I like it!

Imorn ska jag nog även umgås med Folke ifall han har lust för jag känner att vi inte har umgåst på några dagar, vilket är synd, det är en härligt bra vän! :)

Undra vad jag ska hitta på nu, kanske checka en film :)

Men nu ska jag ta och hitta på något, måste även plocka fram lite kläder och försöka hitta min vinterjacka för det börjar bli rätt kallt nu ;s :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0