inte meningen

Det är ju inte det. Tror nämligen att jag har gått och blivit sjuk IGEN! Det var där jag inte bloggade igår eller ni kan få en bättre förklarning när ni läst detta inlägg.

Jag har ju varit barnvakt tills idag och igår när jag skulle sova mellan mina syskon så att jag skulle slippa springa mellan dom, smart (y) så vaknade Jimmy ett x antal gånger och jag fick ju lida för det. Vaknade även av att jag skulle till tåget klockan halv 7. Så jag klev upp 6, fixade lite smått och gick mot station. Sov i tåget typ halva tiden, skulle ha kunnat sova hela resan men Emil kom och väckte mig för att han ville att jag skulle vara social med honom. Sedan var det dags att gå till navet för att ta bussen hem till mig, gå till skolan efter det. Efter skolan så drog jag till tåget för att åka till morsan. Men när jag kom fram hit så la jag mig på soffan och somnade direkt för att jag var så grymt trött! Sov hela natten så det är därför jag inte skrev igår.

Tur att jag gick till skolan igår för annars hade jag, Hannax2 och Rambo inte fått spela upp vår redovisning om Evert Taube. OCH jag hade missat lunch föreställningen och hur grym Johannes är och han är inte bara grym, utan ur snygg också. :D

Nu är det dags att dra upp och försöka käka.



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0