I throw my hands up in the air sometimes!

Nu är det snart dags att ta kväll så att jag inte är helt slut imorn när jag vaknar och ska ta mig hemåt med min lillekisse :) love him!

Haha mina klasskompisar är bara för sköna! :D Dom har nämligen startar två nya grupper ena heter Team J och den andra heter Team D och jag är med i båda fast jag egentligen behöver vara med i Team J, tihi! ;) Har ju skrivit om det tidigare + att det endast är min, Fridas och Mimmis grej än till :)

Jag vill också till Kiruna nuuu! Jag vill också festa som fan och ha det roligt med vännerna. Jag saknar dom och jag vill träffa dom nu!


Annars är det lite väl jobbigt att försöka bli trött så att jag kan somna någongång, segt! Fast lite trött är jag ju så det är ju ett plus (y)

Annars har jag hunnit med rätt så mycket, dels snacka med en full Oskar OCH Jesper, men det var ju som mera trevligt fast han snackade om helt underliga saker :s haha Sedan har Filip lovat att han ska festa för mig, tack vännen, du ställer alltid upp för mig! :)



Men nu ska jag slå på en film :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0