DAMN!

Det finns absolut ingenting att göra på kvälls tid här i ljungaverk och helst inte när jag MÅSTE vara barnvakt. ÅH! Jag som ville göra Sundsvall osäker ( ;) )

Om inte annat så "level up" i mitt liv, det känns så as skönt att veta om att jag slipper sitta inne hela dagarna i Sundsvall, alltså att jag har skaffat mig ett gäng polare, dock bor vissa rätt långt ifrån Sundsvall. Men då är det positiva att efter skolan brukar "mitt" lilla gäng hålla ihop tills alla bussar går och det är ju typ en timme minst/högst och det är rätt härligt att kunna spendera tiden med världens näst underbaraste vänner. Sorry Sundsvalls bor för äntill är dom i Kiruna (mina vänner) några steg över er ;)



Kan inte fotona komma snart för då ska jag sno minst en bild ifrån dom flesta i klassen och ingen ska få en bild på mig, mohaha! Fast denna gång fick vi alla kolla på våra bilder och poträtt bilden på mig verkar bli den bästa på länge. Då jag såg den där så blev jag rätt stolt över hur den såg ut, hoppas att jag inte blir besviken när dom kommer, det hade varit hemskt! Tänk positivt nu förfan! Okkeeej ;)

Everything's gonna be alright!
SCREEEEEEAAAAM OUT LOUD!!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0