crazy shit

Undra om det är dags att försöka sova nu? Fast jag vill hänga med Örjan och hämta morsan. Så nu vet jag inte alls hur jag ska göra, hmm..

Ogilla att det är söndag imorn! Jag vill att helgen ska vara längre så jag hinner bli friskare till på måndag för jag vill verkligen till skolan. Finns många orsaker. Dels att jag inte har tid att vara sjuk ifall jag skulle behöva ta ledigt, om jag är borta en dag missar jag typ 3 timmar av varje lektion (som jag har den dagen). Inte bra alls, men det viktigaste måste ju ändå vara dom helt sköna personerna i min klass, love them! Bästa klassen någonsin fast visst saknar jag några ifrån min gamla klass.


Secret love, my escape
Take me far, far away
Secret love, are you there
Will you answer my prayer
Please take me
Anywhere but here




PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0