Choklad katt

Haha sitter och käkar glass med choklad och katten kom för nära och jag skulle plocka bort henne så råkade jag få choklad på ena fingret och rakt vid hennes mun. Så katt med choklad :D haha. Fick värsta paniken och så sa syrran "ta det lugnt, hon dör inte av det där lilla". Tog bort det iallafall för det är ju onödigt att utsätta min lilla Destiny för något sånt :)

  + = !

En annan sak, jag ochh min syrra Josefin kan inte ha det så extremt roligt här i Ljunga för vi satt nyss mittemot varandra och skickade på msn till varandra, snacka om att ha lite att göra x) Fast nu har hon gått någon annanstans men hon tog med sig datan så att vi båda kan hålla kontakten, ååh! <3 Puss på henne!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0