äntligen lugnt

Nu har jag lagt båda ungarna fast Jimmy är fortfarande vaken, men han lär slockna snart han med.
 
Innan vi gick upp och la oss så käkade vi amerikanska pannkakor som jag hade gjort och dom blev super goda! Nog för att just dom pannkakorna ska man äta till frukost men det gick lika bra till kvällsfika :)


Riktigt goda och så gick dom hem, både för Sara och Josefin. Jiimmy ville inte ha så han fick en skål glass. Tror att han har blivit smittad av mig för han har ont i halsen och örat, så jag förstår varför han inte vill käka.

Snart är det dags för mig att lägga mig, faktiskt efter detta inlägg för jag ska nämligen upp vid 6 imorn igen för att jag ska hinna med tåget mot Sundsvall. Ett plus med att åka med halv 7 tåget är att jag hinner dra hem för att fixa mig lite innan skolan och det kan ju vara härligt för jag har nämligen inget ombyte hemma hos min mamma.

Skönt att det är fredag imorn fast jag måste skynda mig hem för att jag ska vara barnvakt igen och Örjan (deras farsa) kommer inte hem för att han måste jobba och jag vill ju inte ge josse allt arbete.

Men nu sova så jag pallar upp imorn

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0