ajaj-aj!

Fuck vad det gör ont i kinden :( Eftersom att jag inte kan öppna käften helt så tog jag tag med ena handen i övre tandraden och den andra handen i nedre och så drog jag så mycket jag kunde, tills det gjorde så jäkla ont i tänderna på höger sida. Off kill me!

Jag som nyss blev av med denna sjuka och så sover josse över hos mig och efter den helgen måste jag ha blivit smittad för jag har inget annat jag kan skylla på. Fan vad det gör ont och ändå envisar jag mig att äta massa gott och dricka dricka fast jag inte borde käka mer än onödigt eller drickan annat än det som hjälper mot halsont. FUCK THIS SHIT!

Kommer aldrig palla sova en natt till såhär. Förra natten vaknade jag minst 20 gånger för att det gjorde så förbannat ont. Jag borde inte behöva utstå något sånt här EN GÅNG TILL!

DISS TILL ALLT SOM GÖR ONT I HALSEN!

Jag ska kapa av mig halsen och sedan sy på huvudet igen för att slippa utstå såna här saker. Fast det borde se jävligt fult ut x) haha


Dom här funkar inte ens mot halsont, vilket skit!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0