AAARGH!

HAHA min syster är helt random! Bara för att vi hade lite att göra igår så la hon upp två av dom bilderna och ingen av oss ser klok ut x)


haha ja ni ser ju själv. Fattar inte varför jag lägger upp den här här men man ska ju bjuda på sig själv så varsågod ;)

Natten igår blev rätt sen eftersom att den slutade där vid 4 på morgonen, men det var lätt värt att vara med om detta med min syster :)

Natten började med att jag skulle försöka fixa och improvisera på hur jag ska se ut på skolan när vi ska vara utklädda men det gick inte så bra så vi gick till överdrift och så slutade det såhär :D Men jag hann även göra en hel del saker kan jag säga, jag hann snacka med en av mina favorit personer ifrån Kiruna och en av dom mest älskade och saknade nämligen Christian Eriksson. Han hade iallafall haft en toppen natt och så snackade vi tills han somnade och medan jag snacka med honom så tog josse och filmade sig själv och sjöng; "jag är en apa" hela tiden. Men natten var rolig och slutade med att vi duschade (var och en) och jag kollade Peter Pan tills jag somnade och jag vet att du läser min blogg Folke, jag orkade inte svara så du vet ;) PUSSPUSS VÄNNEN!

Men nu blir det snart ett till inlägg med dagens låt så hare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0