We all wanna be famous

Hade behövt hämta min hatt som är hos Simon men jag har inte riktigt haft tid.. Men jag hoppas att Simon har den kvar hos sig för annars är det ju sämre x) haha

Undra när Christian kommer till stan, hade som velat träffa honom minst en gång till innan jag drar mig tillbaka mot Sundsvall. Då har jag ju inte nått målet som jag satte ut innan jag kom till stan. Jag ska hinna umgås med alla minst en gång (längre än en timme) . Sedan hade jag ju planerat att få sova med honom, precis som förr or stupid love songs. Juste måste även hinna umgås med Tobbe och det är ju ett måste! :)

Idag blir det att fara förbi safari för att käka en av dom mest underbaraste mackorna som finns på hela jorden, nämligen en suovasmacka, MUMS! :D Hoppas Rebecka ids hänga på, lite emo att gå själv och fika x)

Ska även hinna lägga ut dagens låt innan jag drar, fast det blir i ett annat inlägg :)

 

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0