Tobias Keskitalo's födelsedag!

Nu är det så att min förra bästavän fyller år idag och han blir hela 18år! Grattis till dig grabben! Om vi har tur så stöter vi på varandra någonstans idag men det är inte helt 100 att det går men jag kommer åtminstone att höra av mig til dig, det är du värd även efter allt bråk! :)

Snart är det även dags för dig att skaffa körkort och va en av dom andra 92orna som redan har varit med i gänget sedan länge men det är inte ditt fel att du är så efter ;) Haha nä men jag önskar dig en riktigt bra dag och jag hoppas att den börjar bra och slutar som bäst! PUSS PÅ DIG VÄNNEN!


Kanske inte världens bästa bild, men den är till din ära på MIN blogg!
- du är speciell!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0