Storstädning!

Just nu tar jag en liten paus medan jag väntar på att golven ska torka, jag har nämligen nyss skurat alla rum förutom toan men dit kommer jagf snart :) Ändå skönt att ha en sån liten lägenhet, det tar nämligen inte så länge att städa den (y) . Fast det är ju rätt så mycket annat, så som små saker man egentligen tänker på, tänkte ta precis allt idag! Duktig Sandra! :)

Måste skriva ett inlägg som jag vet att någon av mina läsare kommer att läsa eller åtminstone en nära vän till dom, haha det är patetiskt! Men jag har inte gjort något fel och jag ska inte ta skit för det, PUSS! ;)

Nä nu måste jag börja med det här för annars lär jag inte bli klar på flera timmar :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0