snart får jag sova!

Längtar så mycket att få släcka lampan och sedan gå och lägga sig i sängen bara för att kunna somna och hamna i drömmarnasvärld, det låter lika härligt varje gång :) Men innan det måste jag diska, plocka undan lite saker, borsta tänderna och sedann kan jag krypa ner under täcket, mys!! ;)

Imorn blir det att dansa afrodans på lunchpasset för att vi inte hade någon idrott idag, men det är säkert roligt iallafall, säkert roligare! :) Älskar danser som har lite fart i sig så som streetdance och afrodans (y)


niice!

Måste även börja skärpa mig i min bloggning, det kommer typ bara 2 inlägg per dag och det är illa! Det brukar vara mycket mer och jag lovar er att jag ska skärpa mig. För om man vill uppnå något viktigt så måste man kämpa och jag är en kämpe, så here i come! ;)

Nä fixa i ordning allt nu sedan sova,

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0