Snålt med inlägg idag men det är bara för ...

Snålt med inlägg idag men det är bara för att jag har haft fullt upp att göra hela dagen. Ni vet, jag har ju haft min brorsa på besök och sedan har jag varit tvungen att åka hem med honom. Hemma i Ljunga blev det en del saker att göra så då hann jag inte heller. Nu är jag påväg hem till Sundsvall igen med Örjan. Får inte sova själv denna natt heller :-o men en natt till är ju inte så värst farligt ändå :) sedan är det alltid roligt med besök (y) idag är det för övrigt farsdag så jag har ringt och grattat min kära pappa och han blev jätte glad, så jag är nöjd :) men ännu en gång: grattis på farsdag min kära far, Mikael Hjortborg, jag älskar dig! Men nu ska jag vara lite social med Örjan så hare king, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0