skolan tralala..

Sitter i mitt grupprum och har nyss städat här och "planerat" lite grann, det kan bli svin snyggt om alla går med på det :)

Annars så har jag inte haft någon sovmorgon idag eftersom att jag skulle sitta och prata i bildsalen till dom 9or som kom dit på besök. Det tog typ en timme och innan det har jag fixat lite till datakunskapen, det vart ett missförstånd och det rättade jag till (y) Sedan har vi haft mentor i blackbox, haft lunch och städat lite smått så nu ser vårat rum hyfsat rent ut iallafall.

Juste! Idag ska jag och Folke ha våran "snäll-dag", vi får inte vara taskig mot varandra eller någon annan. Fast vi vinner inget på det, iallafall inte jag om det blir som förra gången vi hade en sån här dag. Det vart bara negativt då, haha. Jag var snäll hela dagen mot honom och i slutet av dagen var han svin dryg och allt mot mig, lite roligt hur det där egentligen funkar x) Får se om det detsamma idag. :) Annars får vi fortsätta vara "dumma" mot varandra :o :D haha

Men nu ska jag dra till rummet bredvid här eller ja, två rum härifrån för dom bjuder på pepper(äckel)kakor (y) :)

Hare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0