seeegt!

Nu sitter jag här på min säng med datan i famnen för jag tycker att det är dags att blogga. Det är såhär att jag inte har hunnit blogga något idag eftersom att jag har haft en del saker att göra + att jag har sovit en timme och det var grymt skönt! :D Fast en sak som är dåligt och det är att denna dag har gått fort men ändå känns den så jäkla seg! Måste ta och fixa det där men engelskan som jag ska lämna in imorn så att jag slipper den till framöver, den är ju rätt trist.. Fast vi har ju ingen engelska imorn för vi ska checka en teater, happyface :)

Dagen har bestått utav matte och idrott, samt en powernap, nice ;)
I matten blev inte många tal gjorda men det var bara för att 9or var där ifrån olika skolor så jag och Maja sprang efter dom där ett tag så där flög vår matte timmar förbi x) Efter det eller i mitten av matten så gick jag och några till för att hämta en Skvadern tshirt, nice! :D Seda efter allt blev det mat och det blev köttbullar...       igen! Suck! Sedan blev det teater övningar i blackbox. Denna gång var det sjukt roligt och denna gång var jag hur pigg som helst, vilket var perfekt :) Efter det blev det gympa, me love! Det var styrke och det är såå jäkla roligt! Älskar sporter med fart och styrke, det är najs som faan!


Jag i träningskläder, dissa namnet som står på bröstet ;) sorry Josse!

Efter att den lektionen var slut drog jag, Folke, Niklas och Julia för att spela pingis och det sög ju som vanligt, men jag var med iallafall, så duktig som jag är! ;) Efter det drog jag hem, käkade, läste några sidor i boken, sov en timme och nu sitter jag här och skriver för er, schysst ;)

Men jag ska slänga in dagen låt också så

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0