Sandra tycker till

Något som gör mig riktigt irriterad är såna där personer som skriver sms eller ringer någon som inte har denna persons nummer. Sedan var det står kvittar, däremot om personen i frågan inte "vågar" alltså vägrar säga vem man är. Alltså tar man kontak så ska man även stå för det man skriver, lilla vännen, är du rädd att jag ska veta vem du är? Livet leker inte varenda dag och livet är för kort och en sån liten sak tar alldeles för mycket energi, bättre att bespara den och låta dom små, fega personerna som gömmer sig bakom en skärm, telefon eller en annan person helt enkelt.

Jag tycker att det är patetiskt! Kanske dags att börja upföra sig som folk ;) Men jag kan lugnt säga att det där som hände mig just idag var verkligen så Kiruna, jag har lämnat staden men ändå stör sig folk på mig, lite kul ändå men ändå helt onödigt gjort.

Seriöst, staden Kiruna kan jag beskriva med ett ord "lögner" den staden är uppbyggd av lögner, rykten och skit personer. Det finns väldig få av dom "äkta" människor i den staden och jag är glad att jag har fått höra att jag var en av dom bästa som flyttade och jag är glad att jag lämnade "Kiruna, staden uppbyggd på lögner" Jag har insett att jag gjorde rätt val i livet och det borde alla ni "äkta" människor ifrån den staden också göra, ni är värd bättre. Lämna kvar alla skit personer som "tinget" till exempel, alla är lyckligare utan den personen, I promise!

Jag hissar flytten ifrån Kiruna, jag dissar dom flesta idioterna i staden Kiruna!

I live my life! I love it!

PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0