Sandra är kär!

Det är så! Men jag gillar det! :)

Varje gång är som den första gång vi sågs även om det är över nu. Allting har förändras men du finns kvar!

Det är snart dags att sova men innan det ska jag ta och läsa min bok, iallafall någon sida måste jag hinna läsa. SUCK, den är direkt inte den bästa jag har läst men den är riktigt bra, än till (y)

Idag har jag lekt med min kamera för att jag inte hade så mycket att göra + att jag har fixat mitt hår och smink, det är nice ;) Jag blev nöjd över resultatet och många har gillat bilden på fejjan än till så jag är nöjd (y) Sedan har jag kollat desperate housewives idag och den var riktigt bra som vanligt :) Har även börjat prata med en "gammal" vän, så till helgen blir det kanske att umgås eller åtminstone någon helg här framöver :)

bilden som är min vb på facebook, yes!

Ganska snyggt med lockar ändå, me like! (y)

Men nu ska jag lägga mig under täcket och öppna boken så sovgott!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0