popcorn!

Fattar inte varför jag poppar popcorn när jag är alldeles själv för jag pallar aldrig äta upp en hel påse själv :o Så nu liggar mer än halva tillochmed i soperna (y) great Sandra.. Nä men måste ju tänka på min figur ;) hehe.



Det är lite trist att det är snö ute för jag pallar inte gå någonstans när det är så jäkla halt, jag kan ju ramla :o och det vill jag ju inte.. För den delen så känner jag att jag inte har gjort något vettigt idag. Har inte läst den där boken, inte skrivit på min uppsats eller gjort ett enda tal i min mattebok. Jag tror att jag är omedvetet deprimerad, it sucks! Känner mig lite slö och när jag inte har något att göra så kommer tankarna upp istället, det är rätt konstigt ändå.

Here comes goodbye!

Måste åtmoinstone skriva klart den där uppsatsen och börja läsa något kapitel i den där boken, aaah! Alltså det är sjukt. Vi får aldrig läxor och när vi har fått en bok vi ska läsa så går jorden under typ. Men hade hellre valt glosor i engelska än den där boken, snacka om att jag hatar att läsa böcker, det är såå urtrist!

Men ska ta tag i det nu, så hare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0