planer för veckan

Jag brukar aldrig planera min vecka men just denna har jag börja planera riktigt ordentligt :) Det är som skönare när jag vet om vad jag ska göra och så och det är ett rejält plus.

Okej, måndag och tisdag är avklarade så nu är det bara resten av veckan kvar och detta är mina planer för denna vecka;

Onsdag;
Idag (tisdag) har jag fått lite grejer till min lägenhet och det är dags för lite städning nu när jag kan börja städa på riktigt. En storstädning hade inte alls varit fel och jag måste verkligen fixa en del saker och så ska jag även ta och kolla upp vad jag behöver till min lägenhet och såna saker. Så onsdag blir en städ och inredningsdag, samt om jag blir klar tidigt så ska jag ta och skriva klart min uppsats "A musical memory" och när jag blir klar med den så är det nog dags att läsa en del i boken "Dear nobody" den ska ju nämligen vara utläst till nästa vecka och jag har inte ens läst första kapitelet, bra Sandra, bra ;)



Torsdag;
Har inga direkta planer men jag antar att det är en ledig dag då jag tar och umgås med mitt "gäng" och softar sönder ;) Nä men det lär nog bli en hel del läsning i den där engelska boken som jag inte kommer så jätte bra överens med, men jag ska visa att jag är bättre än den och övervinna den totalt! ;)



Fredag;
Direkt efter skolan ska jag hoppa på första bussen/tåget som går mot Ljungaverk för då ska jag spendera lite tid med familjen, mys blir det på fredagar, ni vet, fredagsmys! ;)

Lördag;
Vakna och ta första tåget mot Sundsvall med min lillebror Jimmy för jag har lovat att jag ska umgås med han en helg och då får det bli denna. Det är ett plus med det hela och det är att mamma jobbar denna helg så då spelar det inte så stor roll att jag är hemma med brorsan :) Han och jag ska ha det jätte roligt tillsammans, i hope! :)



Söndag;
Jag ska åka hem med brorsan och sedan hem igen, det lär bli jobbigt men det är en helg och det är inte alls mycket så jag gör det för honom :) Sedan hinner jag ju umgås med min familj ett tag innan tåget går hem igen :)

Så detta är min vecka, leva lyckligt med en engelska bok, familjen och brorsan, det ä livet upp till en tredje del, men annars är det fint :)

Nu blir det att göra sig i ordning för sängen så godnatt allihopa!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0