Nu är jag nöjd!

Jag har nyss skrivit klart en cv och så har jag skickat in den till minst 2 olika ställen som jag kan tänka mig jobba med (y) Vill helst ha det första för då kan jag känna mig hemma på ett annat ställe ;) haha, jag älskar att leka och jag är estetare, yes! Hoppas på det bästa nu! :D Jag är taggad som faa-aan!

Om inte annat så var Aladdin jätte bra! :D Och just nu sitter jag och myser med Destiny igen, samt hjälper min bror med ett spel, vad duktig jag är!

Inte pepp på att åka hem idag..
Vill stanna kvar här och känna lugnet som aldrig förr, jag vill ha lov! Eller så tycker jag att vi kan hoppa över just denna vecka för jag pallar verkligen inte med nationella, AARGH! suck.. Fast det går nog bra ändå men det är bara det att det är såå jobbigt att hålla på med det dära! Jag blir så less.. :o

Får se om det blir en Kiruna resa för min del förretsen och shiiet! Jag hade behövt hitta mitt csn-kort också. Fuck, denna dag har jag för mycket att göra så jag måste börja redan nu, så hare bäst



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0