My life is brilliant!

Jag tror att det är en del som inte vet om att jag har flyttat till Sundsvall, vilket är typ 100 mil ifrån Kiruna, där alla mina "grundliga" vänner bor. Och det finns inte en chans att jag skulle bli tillsammans med någon IGEN på distans, det funkar inte! Men jag har iallafall testat det och nu har jag nästan gjort det mesta jag kan komma på :) MAN SKA ALLTID TESTA PÅ ALLTING! Förutom om det är något extremt, ja, ni hajjar nog!
Men ändå sött att tro något sånt, jag dömmer dig inte och vet ni? Det är bara att ställa en massa frågor, för jag svarar på dom alla! (y)

Egentligen så kan jag inte förstå att ett liv kan förändras så mycket genom att flytta eller ja, men alltså, man har ju ändå kvar en grund någonstan, antingen bra eller dålig. Men den bryr man sig som inte om och det är det som är så himla skönt! Mitt förflutna lever inte längre, jag har blivit en helt ny människa med nya möjligheter i livet och min resa har startat! :)


Om jag får tycka till så tycker jag mer om mit utseende nu än vad jag gjorde förut. Nog för att jag var söt förr men det är "nu" det gäller ;) + att jag gillar mitt hår när det är längre.

Ja, detta är väl 2 år emellan dom här bilderna och man ser ju skillnaden och det är jag verkligen glad för :)
Jag är påväg framåt -->
me like!

Men ska ta och fixa lite grejer nu, hare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0