Me like wii fit!

Snacka om att det kan vara roligt att träna också, två timmar har bara sprungit förbi och jag jag knappt märkt det x) Men efter mina 2 timmar och kanske 16 minuters (?) träning gjorde jag även sit-ups! YEAH jag har börjat träna igen och det känns awesome! Efter jul blir det mer träning då zumba fitness sätter igång och dit ska jag och mamma! Rolig att kunna göra något gemensamt som vi båda kan tycka är roligt inom träning :) Fortsätter jag såhär minst 4 dagar i veckan så lär jag komma tillbaka till den tiden då jag tränade som mest på gymmet. Fast nu ska jag bli ännu mer tränad än förut! :D


Det är mera bra att ha den här brädan och spelet!
Tack Josse för spelet! ;)

Men nu ska jag snacka med Tobbe Keskitalo!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0