mat är gott

Men ändå käkar jag som en myra, detta stämmer inte riktigt :o Som Tim sa igår "är du hungrig? nä juste du är typen som aldrg käkar" ANOREXIABARN buhu.. Okej det stämmer inte helt men jag är fan inte tjock fast Folke (tjockast) Andersson påstår att alla i klassen är tjockisar, han har såååå fel ;)

Haha, över till annat så har jag umgåst med Tim hela dan igår och idag ska jag umgås med Martin Forss igen :) Rätt kul att komma tillbaka till Kiruna för det är så många som vill umgås med en, alltså var jag rätt så populär innan jag flyttade, NAJS! Fast jag har kvar några att umgås med men det tar jag eftersom och en person är ju inte ens i stan, PU! Aja jag lär ju KANSKE hinner umgås med Christian också, om jag har tur(?)



Men nu ska jag ta och fixa lite grejer här innan Martin kommer och hämtar mig,

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0